.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با گذشت 10 روز ؛
خبری از هدیه روز خبرنگار مازندران نشد
مسئولان استان که هنور در تامین یک وعده اولیه و ناچیز مانده اند، چگونه و بر چه اساسی می خواهند طرح های بزرگ حمایتی از خبرنگاران را به اجرا درآورند و شنیدن وعده های بزرگ این مثل ...
خبری از هدیه روز خبرنگار مازندران نشد

با گذشت حدود 10 روز از برگزاری مراسم روز خبرنگار در مازندران هنوز از دادن هدیه مراسم روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه های مازندران خبری نیست.

به گزارش مهر، مراسم متمرکز روز خبرنگار با شرکت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران سراسر استان مازندران شامگاه دوشنبه 17 مردادماه در سالن علوم پزشکی مازندران برگزار شد.
در این مراسم که مسئولان جمع خبرنگاران را گرم دیدند، از دادن وعده و وعیدهای مختلف حمایتی کوتاهی نکردند و هر یک در فرصتی که در اختیار داشتند، وعده ای تازه به خبرنگاران دادند.

مشمول شدن شغل خبرنگاری به عنوان مشاغل سخت، رفع مشکل بیمه خبرنگاران، پرداخت وام خودرو و رایزنیهای صورت گرفته با شرکت سایپا در این زمینه، بیمه تکمیلی خبرنگاران از جمله وعده هایی بود که شنیدن آن برای ساعاتی خستگی کار را از تن خبرنگاران بیرون کرده بود.

در عین حال، مسئولان سیاسی و فرهنگی مازندران، کمک های بلاعوض صورت گرفته در سال گذشته از خبرنگاران و دفاتر نشریات و خبرگزاریها را به عنوان طرحی نو و پایلوت در کشور برشمردند و هر مسئولی که در پشت تربیون قرار می گرفت، این طرح را گوشزد می کرد.

سالن دانشگاه علوم پزشکی مازندران مملو از حضور خبرنگاران بود و برخی نیز به اتفاق خانواده و فرزندانشان از مناطق مختلف استان در این همایش شرکت کرده بودند تا این روز را جشن گیرند.

ازدحام جمعیت و استقبال گرم خبرنگاران به حدی بود که برخی از این فعالان عرصه اطلاع رسانی ر گوشه و کنار سالن، ایستاده، وعده های مسئولان را گوش می کردند.

در این میان و بین وعده های کوچک و بزرگی که مسئولان برای حمایت از خبرنگاران داده بودند، پرداخت هدیه نقدی روز خبرنگار بود که مسئولان استان از یک هفته قبل برای این طرح برنامه ریزیهای مفصلی صورت داده بودند.

دریافت شماره حساب بانک ملی از خبرنگاران از یک هفته قبل از مراسم روز خبرنگار از سوی خانه مطبوعات برای واریز هدیه نقدی روز خبرنگار استانی از تلاشهایی بود که صورت گرفته بود.

هر چند رقم این هدیه برابر تلاشهای خبرنگاران بسیار ناچیز است، ولی این مسئله از آنجا اهمیت دارد که با گذشت حدود 10 روز، هنوز این طرح از سوی مسئولان استان اجرا نشده است و بعید نیست به مرور زمان مشمول فراموشی شود و همانند وعده های دیگر به بایگانی سپرده شود.

علاوه بر این، واریز نشدن این هدیه تاکنون به حساب خبرنگاران، این سئوال را در اذهان باقی می گذارد که آیا سایر طرح های کوچک و بزرگ حمایتی از خبرنگاران که مسئولان وعده اجرایش را داده بودند، همین گونه خواهد بود.

مسئولان استان که هنور در تامین یک وعده اولیه و ناچیز مانده اند، چگونه و بر چه اساسی می خواهند طرح های بزرگ حمایتی از خبرنگاران را به اجرا درآورند و شنیدن وعده های بزرگ این مثل را تداعی می کند که "سنگ بزرگ، علامت نزدن است".

بر اساس آمارها، مازندران بیش از 500 خبرنگار فعال دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مرداد 1390
هر يك روز در ميان از جاهاي مختلف مانند:خانه مطبوعات - دفتر نمايندگي خانه مطبوعات در غرب مازندران - دفتر دفتر نمايندگي خانه مطبوعات در شهرستانهاي غرب مازندران ...!!! با شيوه هاي گوناگون از خبرنگاران در خواست شماره حساب ميكنند.يكي از خبرنگاران كه با ارشاد مازندران تماس گرفت و موضوع را مطرح كرد به او گفته شد اين مسئله ربطي به خانه مطبوعات ندارد و ارشاد تا پايان هفته به حساب خبرنگاران واريز ميكند.
نا شناس 27 مرداد 1390
آخه چرا ارشاد باید پول واریز کنه؟ 12000 تومان به حساب خانه مطبوعات ریختیم؛حالا ارشاد شده همه کاره؟ در ضمن ما هنوز هدیه سال گذشته ریاست جمهور را دریافت نکردیم.وقتی به آقای دهقان این مسئله رو می گیم جواب میده من روزه دارم و اگر به مسافرت برم روزه ام باطل می شه.پس صبر کنید تا ماه رمضان تمام بشه من برم و پول را از تهران بگیرم. خدا می دونه بعد چه توجیهی می خواد بیاره؟////
نا شناس 27 مرداد 1390
جماعت خبرنگارها کلا پولاتون بالا کشیده شدبیخیال بشید
نا شناس 27 مرداد 1390
چرا خانه مطبوعات مازندران مكتوب به اعضاء گزارش كار نميده تا همه بفهمن چه اتفاقات يا احتمالا !! رانت خواريهايي شده؟
نا شناس 27 مرداد 1390
با سلام از امروز پول خبر نگارن اکثرا واریز شد بقیه شنبه واریز میشه چون تعداد زیاد بوده
نا شناس 27 مرداد 1390
نگران نباشید واریز شد
نا شناس 28 مرداد 1390
شما مازنیها فقط برای پول کارمیکنید؟؟؟
نا شناس 28 مرداد 1390
نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران تا جایی که اطلاع دارم شماره حسابها را بابت تکمیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران دریافت کرده نه بابت واریز مبلغ هدیه ....دوستان غرب هم بچه بازی را بگذارند کنار و هی زنگ نزنن ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.